•  
  •   KAYNAKLI ŞASİLER

    Paletli şasi B7 sınıfında olup, doğrudan ana gövdeye kaynaklanarak uygulanır. Toplam ağırlığı 70 tona kadar makinalara uygundur. Maksimum hızı 3 km/saat, maksimum çıkış torku 100k Nm. ITR TARAFINDAN TASARLANAN ŞASİLER TOPLAM AĞIRLIĞI 500 KG İLA 200 TON ARASINDAKİ MAKİNALARDA KULLANILABİLİR.  Bu ürünler aşağıda belirtilen kategoriler için tanımlanabilir.
    1. Kaynaklı Şasiler
    2. Flanşlı Şasiler
    3. Pivot Bağlantılı Şasiler
    4. Kirişli Şasiler
  • PİVOT BAĞLANTILI ŞASİLER

    Paletli Şasi FL6 sınıfı olup, Gövdeye pivot bir eksenle bağlanır. Toplam ağırlığı 32 tona kadar -makinalar için uygundur. Maksimum hızı 2 km/saat, maksimum çıkış torku 26 kNm.
     
     Kaynaklı çelik şasiler optimum ağırlık ve dayanıklılık dengesi üzerine tasarlanmıştır. Her türlü arazide yüksek mukavemet ve esneklik gösterirler. Bu şasiler kırıcılar, deliciler, konveyörler, yol ve sondaj makinalarında güvenle kullanılabilir.

  • KİRİŞLİ ŞASİLER

    Paletli şasiler B6 sınıfı olup, kirişlere cıvata yada kaynakla montajlanırlar. Makinaların üst parçalarının birleştirilmesi için tasarlanıp üretilmişlerdir. Toplam ağırlığı 50 tona kadar makinalar için uygundur. Maksimum hızı 3 km/saat, maksimum çıkış torku 85 kNm.
  • Şasiler; Rulmanları, Daire Dişlisi, Mafsal ve Hidrolik Boruları ile donatılmış olarak montaja hazır halde teslim edilmektedir. Hidrolik Kontrollü Kova, Hidrolik ve Mekanik Dengeleyiciler gibi aksesuarlar istek üzerine ayrıca sağlanabilmektedir.
  •